Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/32373
Title: | Tiktok Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y Las Ciencias Experimentales |
Authors: | Pillalaza Montalvo Santiago Ismael |
metadata.dc.contributor.advisor: | Ayala Chauvin Marco Antonio |
Keywords: | Ecuador. Tesis digital. |
metadata.dc.date.available: | 2022-10-04T12:01:07Z |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Pillalaza Montalvo Santiago Ismael. Ayala Chauvin Marco Antonio .(2022). Tiktok Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y Las Ciencias Experimentales. Universidad T?cnica Particular de Loja |
Description: | N/D |
metadata.dc.identifier.other: | 1725621567_fmd3 |
URI: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32373 |
metadata.dc.type: | bachelorThesis |
Appears in Collections: | Licenciado en Ciencias de la Educación mención Físico Matemáticas |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.