Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/9267
Título : Factors that influence the English language teaching - learning process in Ecuadorian private high schools
Autor : Núñez Pesantez, Milton Armando
metadata.dc.contributor.advisor: Paredes Zúñiga, Fabián Marcelo
Palabras clave : Educación secundaria
Lengua inglesa - Enseñanza
Inglés - Métodos de enseñanza
Lenguaje y lenguas - Enseñanza
Ciencias de la educación - Inglés - Disertaciones académicas
metadata.dc.date.available: 2014-04-03
Fecha de publicación : 2014
Citación : Núñez Pesantez, Milton Armando. (2014). Factors that influence the English language teaching - learning process in Ecuadorian private high schools. (Trabajo de fin de titulación de Licenciado en Ciencias de la Educación Mención Inglés). UTPL, Villaflora. 91 pp.
Descripción : The present research deals with “Factors that influence the English language teaching - learning process in Ecuadorian private high schools”. The goal of this research is to analyze these factors thoroughly. This research was done with the aim of determining the incidence and frequency from each of the factors that affect English language teaching – learning process in Ecuadorian private high schools. This study also shows and analyzes the different tendencies of these factors. Thus, as a contribution for helping English teachers cope with several problems that often take place while teaching this language; this investigation does a special insistence in the factors which cause these problems and that make English teaching more difficult.
URI : http:/dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/9267
ISSN : 1141424
metadata.dc.rights: openAccess
metadata.dc.type: bachelorThesis
Aparece en las colecciones: Licenciado en Ciencias de la Educación mención Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Nuñez_Pesantez_Milton_Armando.pdf1.36 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.