Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/27262
Title: Evaluation of an English Language Program to identify the Elements of the Curriculum A Case Study of a nonprofit Cultural Center in Ecuador
Authors: Pinza Tapia, Eliana Ivanova
Ruiz Ortega, Elizabeth Alexandra
Keywords: Idioma inglés.-
Enseñanza aprendizaje.-
Magister en pedagogía de los idiomas nacionales y extranjeros mención enseñanza de inglés.-
Issue Date: 2021
Citation: Ruiz Ortega, Elizabeth Alexandra. (2021). Evaluation of an English Language Program to identify the Elements of the Curriculum A Case Study of a nonprofit Cultural Center in Ecuador. (Trabajo de Titulación de Magister en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros, mención Enseñanza de Inglés ). UTPL, Quito.
Description: N/D
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/27262
Appears in Collections:Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros Mención Enseñanza



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.