Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/20.500.11962/27262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPinza Tapia, Eliana Ivanovaes_ES
dc.contributor.authorRuiz Ortega, Elizabeth Alexandraes_ES
dc.date.accessioned2021-02-04T03:43:11Z-
dc.date.available2021-02-04T03:43:11Z-
dc.date.issued2021es_ES
dc.identifier.citationRuiz Ortega, Elizabeth Alexandra. (2021). Evaluation of an English Language Program to identify the Elements of the Curriculum A Case Study of a nonprofit Cultural Center in Ecuador. (Trabajo de Titulación de Magister en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros, mención Enseñanza de Inglés ). UTPL, Quito.es_ES
dc.identifier.other1345997es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/27262-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectIdioma inglés.-es_ES
dc.subjectEnseñanza aprendizaje.-es_ES
dc.subjectMagister en pedagogía de los idiomas nacionales y extranjeros mención enseñanza de inglés.-es_ES
dc.titleEvaluation of an English Language Program to identify the Elements of the Curriculum A Case Study of a nonprofit Cultural Center in Ecuadores_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros Mención Enseñanza



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.