Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/3944
Título : | A case study of an English as a foreign language writing learner-TEFL program portfolio. |
Autor : | Toro Gallardo, Lisset Vanessa Ramos Medina, María Paola |
Palabras clave : | Inglés – Enseñanza Métodos de enseñanza Maestría en Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera - Tesis |
Fecha de publicación : | 2012 |
Citación : | Ramos Medina, María Paola (2012). A case study of an English as a foreign language writing learner-TEFL program portfolio. (Tesis de Maestría en Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera). UTPL, Ambato. Pp. 61 |
Descripción : | This thesis describes two aspects of teaching English as a foreign language that are essential to be considered by any EFL teacher. The first is a student’s writing case study developed with the purpose of helping a pre-intermediate English language learner reinforce and acquire some writing strategies necessary for his future studies. The second component of this study is a TESOL/NCATE standard- based position paper elaborated with the purpose of contemplating all the requirements a well-qualified English teacher should have. Using evidence from the work done throughout the TEFL master’s program the researcher was able to self-evaluate her work as an EFL teacher and determine some aspects that need to be addressed to be a more competent teacher. |
URI : | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/3944 |
Aparece en las colecciones: | Maestría en Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
final doc.pdf | 4.75 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.