Maestría en Pedagogía de la Enseñanza de Inglés Como Lengua Extranjera Página de inicio de la colección

Buscar
Suscribirse para recibir un correo electrónico cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Elementos (mostrados por Fecha de envío en Descendente orden): 1 a 7 de 7
Vista previaFecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2021Influence of MLearning Apps to Improve Eightgraders Speaking skills inanEcuadorian Public High Schoolof the CoastUlehlova, Eva; Andrade Garcés, Andrea Alexandra
2021New Technologybased techniques aimed at overcoming phonetic difficulties to produce the fricative phoneme /θ/ and final consonant cluster /st/ in adult EFL learnersMorocho Pintado, Cristina Kathalina; Guillén Fiallos, Christian Raúl
2019The impact of the use of songs in the learning of English vocabulary in 8th grade students of Cariamanga schoolCastillo Cuesta, Luz Mercedes; Escaleras Encarnación, Viviana Elizabeth
2018Development of academic vocabulary by isolated presentation strategies vs in-context presentation strategies: comparative analysisEspinosa Jaramillo, Franklin Oswaldo; Ponce Martínez, Roberth Israel
2018Implementing Google Docs to provide feedback and enhance students’ written tasksZúñiga Ojeda, Alexandra; Espinoza Vera, María Verónica
2018Effectiveness of direct and indirect teacher feedback vs online peer feedback on the EFL written productionGonzález Torres, Paul Fernando; Puga Andino, Sandra Elizabeth
2018Using formative assessment to teach vocabulary and grammar in the EFL classroomCabrera Solano, Paola Alexandra; Ocampo Villacís, Carlos Rolando
Elementos (mostrados por Fecha de envío en Descendente orden): 1 a 7 de 7